♛سوته دلان♛

سوته دلان

 
 

انجمن سوته دلان تاسیس شد...
ارسال شده در شنبه 28 مرداد 1386برچسب:انجمن سوته دلان,سوته دلان ,انجمن,, - 11:29

                             

تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
اسکین98

نويسنده ⓿⏝⓿...☽♛ح ـــــ‌‌ ام ـــــــ د♛☾...⎝⓿⏝⓿⎠

 


ویروس دی ان اس , ویروسی که صد ها هزار رایانه را الوده کرده است , DNS
ارسال شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:تصاویر, تصاویر بسیاز زیبا, عکس, عکسهای عاشقانه, عاشقانه, رمانتیک, ازدواج,بهترین عکس ها,دختران امو, - 21:38

 

 

این احتمال وجود دارد که یک ویروس خطرناک موجب قطع دسترسی صدها هزار کاربر به اینترنت در روز دوشنبه در سراسر جهان شود.
به گزارش فارس به نقل از تلگراف، این ویروس که DNS Changer نام دارد اولین بار در سال ۲۰۰۷ از راه رسید. ویروس یاد شده با نمایش تبلیغات ناخواسته و وادار کردن کاربر به کلیک بر روی آن برای طراح آن که اهل کشور استونی بود ۱۰ میلیون پوند درآمد به ارمغان آورد.

رایانه های آلوده شده به این ویروس کندتر شده و به یکی از اجزای شبکه بوت نت تحت کنترل این ویروس نویس هم مبدل می شدند.

اگر چه این ویروس بعد از مدتی کنترل شد، اما بررسی ها نشان می دهد که کرم های بعدی که بر اساس عملکرد این ویروس طراحی شدند با دستکاری دی ان اس سایت های مختلف کاربران اینترنت را به سایت های دیگری هدایت می کردند.

به عنوان مثال این کرم ها موجب می شدند کاربری که قصد مراجعه به یک کتاب فروشی آنلاین را دارد در عمل به یک سایت آلوده به بدافزار مراجعه کند. این سایت ها معمولا دارای انواع آگهی ها بوده و با کلیک کردن بر روی این آگهی ها هم درآمدهای کلانی به طراحان بدافزارهای یاد شده اختصاص می یافت.

مقامات امنیتی معمولا با شناسایی این سرورها و از کارانداختن آنها تلاش می کنند مشکل را حل کنند، اما مساله این است که با استفاده از این روش رایانه های آلوده شده به ویروس دی ان اس چنجر هم عملا دیگر قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود و تا زمانی که رایانه شان از ویروس یاد شده پاکسازی نشود در عمل به سمت سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای از کار افتاده هدایت می شوند.

کارشناسان امنیتی هشدار داده اند که با شناسایی و از کار افتادن چندین سرور آلوده در روزهای آینده تا روز دوشنبه ۳۵۰ هزار نفر در سراسر جهان قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود.

کارشناسان هشدار می دهند که این رقم طی روزهای آینده به سرعت افزایش یافته و از مرز ۵۰۰ هزار نفر خواهد گذشت، امری که ممکن است به زودی یک معضل امنیتی جدی را در سراسر جهان ایجاد کند.

تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
اسکین98

نويسنده ⓿⏝⓿...☽♛ح ـــــ‌‌ ام ـــــــ د♛☾...⎝⓿⏝⓿⎠

 


انجام دادن پروزه های شما با هزینه بسار کم؟ شما چی اره ببا شمام شما همی چه استعدادی دارید؟
ارسال شده در یک شنبه 29 تير 1386برچسب:پونیشا, - 23:0


 

پونیشا چطور کار می کند!

در بازار کار امروز به رقم مشکلات فراوان، استخدام کارمند بسیار مشکل شده است. این مشکل فقط برای کارفرما نمی باشد!

از یک طرف کارفرمایان مشکل تامین هزینه های دفتری، حقوق ،بیمه، مالیات و غیره و از طرف دیگر کارگران (کارمندان) مشکل پیدا کردن شغل، حقوق و شرایط مناسب را دارند.

 

انجام پروژه ها از طریق پیمانکاری چه مزایایی دارد؟

 

دسترسی به هزاران نیروی متخصص، بدون نیاز به هزینه برای تامین امکانات، محیط کار و ... در نتیجه صرفه جویی در منابع مالی.

 

دسترسی به تخصص های متعدد: طراح، برنامه نویس، منشی، فروشنده، تایپیست، مترجم، بازاریاب و خلاصه هر استعدادی که فکرش را بکنید در پونیشا یافت می شود.

 

فقط یک دقیقه برای ایجاد پروژه جدید زمان می برد و ما هزاران نفر را آماده داریم تا کار را بلافاصله شروع کنند. خیلی ساده است و هرکسی می تواند آن را به راحتی انجام دهد. پروژه خود را همین امروز ایجاد کنید.

 

چه کارهایی را می توانم از طریق پیمانکاری انجام دهم؟

در دنیای امروز تقریبا هر کاری را می توان از طریق پیمانکار و بصورت آنلاین انجام داد!

 

 

                                 



 

 


 

   

تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
اسکین98

ادامه مطلب

نويسنده ⓿⏝⓿...☽♛ح ـــــ‌‌ ام ـــــــ د♛☾...⎝⓿⏝⓿⎠

 


چطور بفهميم دختري تمايل به ازدواج دارد ؟ ◄ دانستنی های مفید ►
ارسال شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, - 2:21

چطور بفهميم دختري تمايل به ازدواج دارد ؟

آنچه که اغلب آقايان به دنبالش هستند، يک سري علائم و نشانه هايي اسـت که بوسيله آنها متوجه علاقمندي حقيقي طرف مقابلشان شوند...

شـنيدن جواب رد از طـرف يـک زن بـراي مـردان اصـلا" مسئله خوشايندي نمي باشد. هيچ چيـز بـه انـدازه اينکه زن روياهايتان تقاضاي ازدواج شمـا را نـپـذيـرد، براي اتـان گـران تـمـام نـمي شود. پـيـش خـود تـصـور ميکرديد که او به شما علاقه مند است ولي احتمالا" برداشتتان از علائم علاقمندي او اشتباه بوده است.
از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علايق رومانتيک خود بصورتي زيرکانه و پيچيده عمل ميکنند(مگراينکه طرف مقابلشان خوش تيپ و پول دار باشد آنجوري که خودشان اظهار مي کنند) و اکثر آنها جوابهاي ضـد و نقيضي ميـدهـند چون خودشان مطمئن نيستند که چـه چيزي در سرشان ميگذرد.
بنابراين آنچه که اغلب آقايان به دنبالش هستند، يک سري علائم و نشانه هايي اسـت که بوسيله آنها متوجه علاقمندي حقيقي طرف مقابلشان شوند.

در زير برخـي از نـشـانه هـاي کـه مي تـواند نـشانه علاقمندي يک زن باشد را مشاهده ميکنيد:
علائم علاقه مندي اغلب زنان :
1- او همگام با شما است ناگهان متوجه ميشويد که او همه جا حضور دارد. او "بطور اتفاقي" هر کجا شما هستيد پيدايش مي شود، يا در راه روي محل کارتان مرتب جلوي شما قدم ميزند، يا "تصادفي" به شما برخورد ميکند، يا در ميهماني در اطراف شما مانور مي دهد.
آنچه که او انجام ميدهد تلاش براي جلب توجه شما است، و بـراي اين اسـت که خود را در موقعيتي قرار دهد تا شما "قدم اول" را برداريد. مسئله اينـجا اسـت کــه بـسـيـاري از مردان نسبت به اين عمل زنان بي توجه هستند و به همين دليـل بسياري از فرصت ها را از دست ميدهند. مردان مستقيم عمل مي کنند، زنان غير مستقيم. بنابرايـن اگر زنـي مکررا" شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اينکه(صد در صد نيست) او اينکار را عمدا" انـجام ميدهد زياد است.

2- او حرکاتي بخصوص انجام مي دهديک جمله قديمي مي گويد:"جسم دروغ نمي گويد." طبيعت بشر را جوري برنامه ريزي نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـي اخـتيـار شـروع بـه انـجام يـک سـري حرکات جسماني مشخص ميکند. اين اعمال غير شفاهـي از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چيزي جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغير است.
در اينجا برخي از علائم زبان جسماني را مشاهده ميکنيد:
اشاره نمودن در جهت شما با پاها يا شانه ها
خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
تقليد از حرکات شما ( مثلا" اگر دست خود را روي ميز بگذاريد او هم همين کار را ميکند.)
لبخند زدن هنگاميکه شما او را برانداز ميکنيد.
اگر برخي از اين علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نموديد، تقريبا" مي توانيد مطمئن شويد که او چراغ سبز شروع رابطه براي ازدواج را دارد به شما نشان ميدهد.

3- او هيچگاه براي شما سرش شلوغ نيستاين اصلي ترين قانون بازي عشق است. اگر زني علاقه به برقراري رابـطـه و بـيرون رفتن با شما داشته باشد، هميشه خودش را در دسترس قرار ميدهد. يـعنـي او يـک شـمـاره تلفن کاري يا آدرس ايميل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن يا ايـميـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را براي با هم بودن خواهد پذيرفت - و اگر او در روزي که شما تعيـين کرده ايد وقت نداشت، چيزي شبيـه اين خواهد گفت: "خوب، اين پنجشنبه نميتونم، اما اگر اشکال نداره بندازيم براي پنجشنبه ديگه، باشه؟ "شـمـا هـرگـز از يـک زن عـلاقـمـند چـنين جملاتي را نخواهيد شنيد: " الان واقـعـا" سـرم شلوغه"، يا "بذار بينم وقت دارم"، يا "نميدونم بتونم بيام يا نه"

4- او در مورد شما کنجکاو است زني که به شما علاقمند است دوست دارد همه چيزتان را بداند ( تا بتواند در اين مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پيشينه،سليقه غذايي، موسيقي، فيلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگيزه اصلي او اين اسـت کـه عـلايـق شما را بشناسد تا بتواند خود را داراي علايق مشــتـرک بــا شما نموده و پـيـوسـتـگـي بيشتري با شما ايجاد کند- اگر از قايق سواري خوشتان نميآيد، او نيز ناگهان از اين کار متنفر مي شود.

5- او وضعيت مالي شما را مي سنجدزن علاقمند دوست دارد منابع و بنيه مالي همسر آينده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتي مانند: "کجا زندگي ميکني؟"، "چه ماشيني داري؟" و "شغلت چيه؟" مـيتواند نشانه علاقمندي وي باشد. اگر پاسخ اين سؤالات مطابق با "استانداردهاي" او باشــد، علائم بعدي ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباري از مه فرو خواهد رفت.
توجه :
البته پيشنهاد ما اين است که اگر ديديد دختري خيلي چشم به مال و اموال شما دوخته، اصلا وقت خود را براي چنين دختري صرف نکنيد زيرا او همسر خوبي براي شما نخواهد شد بلکه در موقع دارايي همدم پول شما خواهد بود و در موقع تنگدستي مته اي بر اعصاب شما.

6- او در مورد آينده صحبت مي کنديک. زن علاقمند هميشه دوست دارد در مورد نقشه هاي آينده و کارهايي که ميتوانيد با هم انجام دهيد اشتياق نشـان مـي دهد. درواقع او اغلب چيزي شـبـيـه ايـن ميـگـويـد: "واي... تـو هـم از پارک خوشت مياد؟."

7- او بيقراري و بي تابي ميکند,اگر او واقعا" علاقمند باشد، دور و بر شما دستپاچه و بيقرار خواهد بود، بخصوص هنگاميکه شما نتوانيد متوجه علائم اشتياق او شويد. البته ممکن است که ذاتا" يک شخص خجالتي نرمال باشد - اگر او فقط پيش شما بي قراري ميکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

8- او نسبت به زنان ديگر، حسادت ( سوسا وب تولز ) مي ورزد ؛يک زن سعي مي کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند يک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند.
نشانه هاي فوق ممکن است لزوما" دليل بر علاقـمـندي يک زن نـبـاشد چـون بـرخـي از زنان کلا" با ديگران حالتي دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زيـادي از ايـن عـلائم را در فـردي مشاهده نموديد ميتوانيد به خود اميدواري دهيد و به دلتان صابون بزنيد

تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
اسکین98

نويسنده ⓿⏝⓿...☽♛ح ـــــ‌‌ ام ـــــــ د♛☾...⎝⓿⏝⓿⎠

 


تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد. ◄ گوگل ►
ارسال شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, - 2:10

 

تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد.


گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

به نوشته روزنامه آمريكايي هرالد تريبيون، اين سرويس باعث مي‌شود تا گوگل در جبهه مستقيم رقابت با شركت تلفن اينترنتي اسكايپ و شركت‌هاي مخابرات قرار بگيرد. اين اقدام هم‌چنين گوگل را تبديل به مجرايي فراگير در تعامل اجتماعي مردم مي‌كند زيرا در آن امكان ارسال ايميل، اس‌ام‌اس، چت ويدئويي و تماس تلفني يك‌جا موجود خواهد بود.

در حال حاضر بازديدكنندگان از وب‌سايت «گوگل وويس» (Google Voice)، يا همان سرويس ارجاع‌دهنده تماس كه مرتبط كردن آن با جي‌ميل باعث ايجاد امكان جديد شده با اين پيام روبه‌رو مي‌شوند كه: «ما هنوز براي كاربران خارج از ايالات متحده در دسترس نيستيم اما قصد داريم خدمات خود را در آينده به كشورهاي ديگر گسترش دهيم.»

گوگل از دو سال گذشته امكان گفت‌وگوي صوتي و ويدئويي را فراهم كرده اما هر دو طرف تماس بايد پاي كامپيوتر خود بنشينند. گوگل مي‌گويد كه سرويس جديد براي كساني كه با تلفن همراه خود از نقاط دوردست با پوشش ضعيف خطوط، زنگ مي‌زنند يا كساني كه از پشت ميز خود تلفن مي‌كنند هم به‌خوبي جواب مي‌دهد.

كاربران جي‌ميل براي تماس تلفني بايد يك ابزار كاربردي جديد مربوط به گفت‌وگوي صوتي و تصويري را به مرورگر خود اضافه كرده و از طريق ميكروفون، بلندگو يا گوشي كامپيوتر با آن سوي خط صحبت كنند.

تماس تلفني از اين طريق در ايالات متحده و كانادا دست كم تا ( سوسا وب تولز ) پايان سال جاري رايگان خواهد شد و هزينه تماس‌هاي بين‌المللي از ۲ سنت در دقيقه براي بسياري از كشورها تا ۹۸ سنت در دقيقه براي زنگ زدن به كوبا متغير خواهد بود.

اسكايپ به طور ميانگين، هر ماه ۱۲۴ ميليون كاربر در سراسر جهان دارد كه ۸.۱ ميليون از آن‌ها براي تماس‌هاي تلفني خود پول مي‌پردازند.
گوگل نمي‌گويد كه تعداد كاربران جي‌ميل چند نفر است اما برآورد تحليلگران در اين مورد ۲۰۰ ميليون نفر است.

منبع : محشر دات کام

تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
اسکین98

نويسنده ⓿⏝⓿...☽♛ح ـــــ‌‌ ام ـــــــ د♛☾...⎝⓿⏝⓿⎠

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد